Toimituskulu vain 4,90€ | ILMAINEN TOIMITUS yli 25€ tilauksiin.

Puistokatu - Sadevaatteet ja Ulkoilu

PUISTOKATU.FI -verkkokaupasta tilaaminen on helppoa ja turvallista. Kaikki tuotteemme on suunniteltu Suomessa ja valmistettu kotimaisten laatustandardien mukaan valituilla alihankintatehtaillamme eri puolilla maailmaa. Vastaamme kaikkien myymiemme tuotteiden laadusta.

Tekemällä tilauksen verkkokaupassamme liityt asiakasrekisteriimme. Mikäli et halua meiltä jatkossa asiakasviestejä, voit poistua rekisteristä koska tahansa klikkaamalla asiakasviestissä olevaa 'poistu rekisteristä' linkkiä tai ottamalla suoraan yhteyttä asiakaspalveluumme: info[a]puistokatu.fi. Tutustu myös tietosuojaselosteeseemme.

TOIMITUSAIKA JA TOIMITUKSEN SEURANTA

ILMAISEN TOIMITUKSEN RAJA ON 25€.

Kaikki verkkokaupan tuotteet ovat heti varastossa. Arkena ennen klo 13 jätetyt tilaukset ehtivät saman päivän toimitukseen. Posti lupaa toimituksille 1-2 päivän toimitusajan.

Kun tilauksesi lähtee sinulle, saat toimitusvahvistuksen sähköpostiisi. Tässä viestissä on myös Postin seurantanumero, jolla voit itse seurata tilauksesi kulkua.

Varaamme oikeuden loppuunmyyntiin, inhimillisiin saldovirheisiin sekä hintavirheisiin. Mikäli tilaamiesi tuotteiden suhteen ilmenee jokin poikkeama, otamme pikimmiten yhteyttä sähköpostitse.

PALAUTTAMINEN 

Noudatamme Kuluttajasuojalain etäkaupan 6. luvun (13.6.2014) ehtoja. Käyttämättömille tuotteille on 14 vuorokauden palautusoikeus.

Palautuskulu
Emme veloita palautuskulua silloin, kun asiakas pitää tuotteita yli 25€ arvosta. Tuotteiden palautuskulu on 6,90€, palautuskulu on tilauskohtainen.

Vaihto
Voit vaihtaa tuotteen toiseen pyytämällä vaihtoa palautuslomakkeella tai lähettämällä sähköpostin asiakaspalveluumme. Vaihto on mahdollista, jos korvaavaa tuotetta on varastossa. Kiireellisessä tapaukseesa voit tehdä uuden tilauksen verkkokaupasta ja huomioimme tämän kun käsittelemme palautustasi jos olet maininnut asiasta palautuslomakkeella. Kun uuden tilauksen loppusumma on yli 25 euroa, emme veloita palautuskulua alkuperäisestä tilauksesta.

Mainitse mahdollisesta uudesta tilauksesta palautuksen yhteydessä.

Huolenpitovelvollisuus
Tuotteeseen on oikeus tutustua rauhassa kotona. Sinulla on lain edellyttämä velvollisuus pitää huolta tuotteesta eikä tuotetta saa ottaa käyttöön siihen tutustuessaan. Palautettavan tuotteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen (laput paikoillaan). Palauta tuotteet ensisijaisesti niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuksena tulleiden tuotteiden kunnon ennen tuotteen hinnan takaisinmaksua. 

Veloitamme 100% arvonaleneman, mikäli tuotteesta on poistettu hintalappu, tuote on tahraantunut, rikkoontunut tai jos tuote on pesty ennen palautusta. Ohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin asiakkaalle.

Lisätietoja kuluttajan oikeuksista verkkokaupassa saat kuluttajaviraston sivuilta. 

NÄIN PALAUTAT

Toimituksen mukana on aina PALAUTUSLOMAKE, jonka avulla palauttaminen on helppoa.

1. Varmista, että tuotteesi on palautettavissa (ks. huolenpitovelvollisuus, palautusaika).
2. Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavaan. Emme vastaa huonosti pakatuista palautuksista.
3. Täytä toimituksen mukana tullut palautuslomake ja liitä se mukaan palautukseen. Pyytämällä Postilta tosite asiakaspalautuksesta, jotta voimme selvittää asiaa katoamistapauksissa.
5. Liimaa toimituksen mukana tullut palautustarra paketin päälle, mielellään vanhan tarran päälle.

Jos palautustarraa ei ole
, voit palauttaa tuotteen asiakaspalautusnumerolla 626038. Sinun ei tule maksaa palautusta postissa.

Sopimusnumero: 626038 Kauppanimi: Puistokatu.fi

Palautusosoite: Puistokatu.fi / Hans Company, Laivanvarustajankatu 10, 67100 Kokkola

MAKSUN PALAUTUS

Käsittelemme palautuksesi nopeasti, yleensä heti palautuspäivänä, ja hyvitämme tapahtuman automaattisesti Klarna Checkout -maksupalvelun kautta.

  • Pankkikortti, luottokortit, verkkomaksu: summa palautetaan kortille/tilille. 
  • Lasku tai osamaksu: summa hyvitetään laskussasi. Saat uuden laskun ja eräpäivän Klarnalta.

REKLAMAATIOT

Vastaamme myymiemme tuotteiden laadusta ja mahdollisista virheistä. Koska jokainen reklamaatio käsitellään yksilöllisesti, ota virheen havaittuasi välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeen kautta, jotta voimme sopia tuotteen palautuksesta, vaihdosta tai hyvityksestä. Ilmoita tuotevirheestä aina ennen tuotteen korjaamista, korjauttamista tai palautusta. Hyvitys/alennus-tapauksessa edellytämme kuvallista todisteaineistoa virheen laadusta.

Asiakaspalvelu: info[a]puistokatu.fi

MAKSUTAVAT

Verkkokaupassamme on käytössä turvallinen Klarna Checkout -maksujärjestelmä. Voit maksaa luotto- ja pankkikortilla, verkkomaksulla, tai Klarna AB:n laskulla tai erämaksulla.

ASIAKASPALVELU

Verkkokaupan asiakaspalvelu toimii sähköpostitse arkisin. Viikonloppuina tai pyhäpäivinä esitettyihin kysymyksiin palaamme mahdollisimman pian seuraavina arkipäivinä.

sähköposti: info[a]puistokatu.fi

Ostoskorisi on tyhjä